google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
02 Şubat 2021 - 19:44 - Güncellenme: 03 Şubat 2021 - 08:30 G: 03 Şubat 2021 - 08:30

YÖK Başkanı Saraç'tan yüz yüze öğretim değerlendirmesi:

"Sağlık Bakanlığının yönlendirmeleri öğrencilerimizin ve hocalarımızın sağlığı için büyük önem taşıyor"

0 Okunma 0 Paylaşım
YÖK Başkanı Saraç'tan yüz yüze öğretim değerlendirmesi:

ANKARA (AA) - Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Prof. Dr. Yekta Saraç, Sağlık Bakanlığının üniversitelerde bahar döneminde yüz yüze öğretime geçilmesine ilişkin tedbir maksatlı yönlendirmelerinin, öğrenciler ve akademisyenlerin sağlığı açısından büyük önem taşıdığını belirtti.

Başkan Saraç, Twitter'dan yaptığı açıklamada, "Yükseköğretim kurumlarımızda 2020-2021 bahar döneminde 'yüz yüze öğretime geçilmesine ilişkin görüşlerini almak üzere' Sağlık Bakanlığımıza bir yazı gönderdik. Sağlık Bakanlığının tedbir maksatlı yönlendirmeleri siz değerli öğrencilerimizin ve hocalarımızın sağlığı için büyük önem taşıyor." ifadesini kullandı.

 

Düzce /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!