google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
16 Ekim 2024 - 14:17

Yaralı tilki, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı

Yaralı tilki, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı

0 Okunma 0 Paylaşım
Yaralı tilki, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı

Abdullah YALÇIN/TEKİRDAĞ, (DHA)- TEKİRDAĞ'da araç çarpması sonucu yaralanan bir tilki, tedavi edildikten sonra doğal yaşama bırakıldı.

Tekirdağ'da araç çarpması sonucu yaralanan bir tilki, Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Şube Müdürlüğü'nden gelen ihbar üzerine Büyükşehir Belediyesi Karacakılavuz Sahipsiz Hayvan Geçici Bakımevi'ne alındı. Burada tedavi edilen tilki, rehabilitasyon sürecinden geçirildi. Tedavisi tamamlanan tilki, Kumbağ Mahallesi'ndeki ormanda doğal yaşama bırakıldı. Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Candan Yüceer, "Bir hekim olarak her canlının yaşam hakkının savunulması gerektiğine inanıyorum. Bakımevimizde tedavi gören tilkinin sağlığına kavuşarak doğaya dönmesi, yaban hayatının korunması açısından önemli bir adım. Can dostlarımızın, ister sokaklarda ister doğada olsun, hak ettikleri ilgiyi görmeleri için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz" dedi. (DHA)

FOTOĞRAFLI

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!