Whatsapp grubunda polise hakaret eden 2 şüpheli serbest bırakıldı
Whatsapp grubunda polise hakaret eden 2 şüpheli serbest bırakıldı
Hüseyin Emre GÖNÜLLÜ/SEFERİHİSAR (İzmir), (DHA)- İZMİR'in Seferihisar ilçesinde, kendisine yazılan trafik cezasını WhatsApp grubunda paylaşıp, 'Gelene geçene saplıyorlar, aç k…r' yazan C.Y. ile 'Bazen ölüyorlar ama üzüleyim mi' yazan Y.A., polis tarafından dün gözaltına alındı. Polise hakaret eden C.Y. ve Y.A., adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Seferihisar İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ilçede bir WhatsApp grubunda kendisine yazılan trafik cezasını paylaşıp, 'Gelene geçene saplıyorlar, aç k…r' yazan C.Y. ile kendisine geçmiş olsun deyip, 'Bazen ölüyorlar ama üzüleyim mi' cevabını veren Y.A.'nın yakalamak için dün harekete geçti. Ekipler, C.Y. ve Y.A.'yı dün ilçede gözaltına alındı. Polise hakaret etmekle suçlanan C.Y. ve Y.A., emniyetteki işlemlerinin ardından çıkarıldıkları nöbetçi sulh ceza hakimliği tarafından adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. (DHA)
FOTOĞRAFLI
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



