Umut Bozok Ümraniyespor galibiyeti sonrası açıklamalarda bulundu
Ümraniyespor'u deplasmanda 1-0 yenen Trabzonspor'un yeni transferi Umut Bozok karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu.
"Çalışmaya devam ediyorum. Umarım geçtiğimiz sezon gibi gollerimi atmaya başlayacağım.
Bu kadar süre oynayacağımı bilmiyordum. 25-30 dakika süre düşünüyorum. Elimden geleni yapmaya çalıştım. Bir gol atmak isterdim ama önemli olan takımın kazanması.
Abdullah hoca ile transferden önce telefonda konuşmuştuk. Bana güvendiğini biliyorum."
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







