google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
17 Nisan 2023 - 00:11

Uğurcan Çakır kötü bir dönemden geçtiğimiz doğru

Trabzonspor sahasında Beşiktaş ile 0-0 beraberlikle sahadan ayrıldı.. Maçın ardından Uğurcan Çakır'ın açıklamaları,

0 Okunma 0 Paylaşım
Uğurcan Çakır kötü bir dönemden geçtiğimiz doğru

Kazanmak istediğimiz bir maçtı. İki takım da çok iyi performans gösterdi. Güzel bir maç oldu. Kazanmak istiyorduk ama gol yemeden berabere bitirdik. 3 maçtır kazanamıyorduk. Sahada iyi savaştık. İki takım da çok iyiydi. Bol pozisyonlu güzel bir maç oynandı.

 Kötü bir dönemden geçtiğimiz doğru takım halinde. Kötü gidişatı biraz daha iyi hale gitmek içni iyi maçtı. Konsantresi farklı oluyor büyük maçın. Hafta içi açıklamalarım vardı sanırım yanlış anlaşıldı. Mert ağabeye değildi, kimseye değildi. Mert ağabeyi çok seviyorum iyi de maç çıkardı. Hiçbir takım arkadaşıma saygısızlık yapamam. Euro 2020’de de bana en çok destek olanlardan biriydi. Milli takımda başarısızlığı kabul edemiyoruz. Orası onurlu bir yer. İnşallah orada da en iyi şekilde performanslarımızı sergileriz” dedi.

Şırnak /Merkez
#uğurcan çakır #trabzonspor #beşiktaş #maç #futbol

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!