Uğurcan Çakır: Herkes kaçak oynamaya başladı
Trendyol Süper Lig'in 10. haftasında Trabzonspor, deplasmanda 10 kişi kalan Göztepe'ye 2-1 mağlup oldu.
Karşılaşma sonrası Trabzonspor’da kaleci Uğurcan Çakır açıklamalarda bulundu.
Uğurcan, ‘Maça istediğimiz gibi başladık. Baskı yapacaklarını biliyorduk iyi çıktık 15 dakika. Kırmızı karttan sonra birden bizim oyun planımız çöktü. Herkes kaçak oynamaya başladı. bugün daha çok isteyen göztepe’ydi. Bizim adıma utanç duyuyorum. Herkesin empati yapıp kendisini sorgulaması lazım. Daha çok beraber hareket etmek lazım. Arkadaşın için bir şeyleri vermek çok önemli. Utanç duyuyorum’
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



