google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
31 Ocak 2021 - 21:34 - Güncellenme: 01 Şubat 2021 - 09:51 G: 01 Şubat 2021 - 09:51

Uğur Can Çakır ve Vitor Hugo Beşiktaş maçı ardından açıklamalarda bulundular

Trabzonspor'un başarılı yıldız kalecisi Uğurcan Çakır, ve savunmanın bel kemiği Vitor Hugo Beşiktaş'ı 2-1 mağlup ettikleri maçın ardından konuştular.

0 Okunma 0 Paylaşım
Uğur Can Çakır ve Vitor Hugo Beşiktaş maçı ardından açıklamalarda bulundular

Süper Lig'de Beşiktaş'ı deplasmanda 2-1 mağlup eden Trabzonspor'da Uğurcan Çakır ve Vitor Hugo maç sonunda açıklamalarda bulundu.

 Uğurcan Çakır,

"Güzel duygularla geldik buraya ve kazandık. Bireysel performansımın önemi yok. Kazandığımız için çok mutluyuz. Trabzonspor formasıyla çıktığım her maçta elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Her maça aynı konsantrasyonla çıkıyorum. Bugün biraz daha fazla iş düştü ama her maça aynı şekilde hazırlanıyorum. Bireysel performansın önemi yok. Kazandığımız için mutluyum. İyi bir takımız, arkadaşlık iyi. Her şey yolunda. Daha da iyi olacağız." dedi.

Vitor Hugo ;

Trabzonspor'un galibiyet golünü atan Vitor Hugo ise "İnanılmaz mutluyuz takım olarak. Kenardaki arkadaşlarımız dahil maçın sonuna kadar savaştık ve şükürler olsun ki kazandık. Savunmada ve hücumda elimizden geleni yaptık ve kazandık. Çok mutluyum. Golden sonra Tanrı'ya şükranlarımı iletmek istedim. Çok mutlu oldum ve bana bu hayatı ve şansları veren Tanrı'ya şükranlarımı iletmek istedim." şeklinde konuştu.

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!