google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
14 Aralık 2024 - 18:20

Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra faaliyetlerine başladı

Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra faaliyetlerine başladı

0 Okunma 0 Paylaşım
Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra faaliyetlerine başladı

SURİYE, (DHA) - TÜRKİYE'nin Şam Büyükelçiliği'nde Türk bayrağı göndere çekilerek 12 yıl aradan sonra elçilik faaliyetleri yeniden başladı.

Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği'nde Türk bayrağı göndere çekilerek 12 yıl aradan sonra elçilik faaliyetleri yeniden başladı. Türkiye'nin Moritanya Büyükelçisi Burhan Köroğlu Şam Büyükelçiliği Geçici Maslahatgüzarı olarak görevlendirildi.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ

-----------------------------

- Türk bayrağının göndere çekildiği anlar

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!