Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra faaliyetlerine başladı
Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra faaliyetlerine başladı
SURİYE, (DHA) - TÜRKİYE'nin Şam Büyükelçiliği'nde Türk bayrağı göndere çekilerek 12 yıl aradan sonra elçilik faaliyetleri yeniden başladı.
Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği'nde Türk bayrağı göndere çekilerek 12 yıl aradan sonra elçilik faaliyetleri yeniden başladı. Türkiye'nin Moritanya Büyükelçisi Burhan Köroğlu Şam Büyükelçiliği Geçici Maslahatgüzarı olarak görevlendirildi.
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ
-----------------------------
- Türk bayrağının göndere çekildiği anlar
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



