Türkiye’de aşı yaş sınırı 25’e indi
Türkiye’de aşı yaş sınırı 25’e indi
Türkiye'deki COVID-19 aşısında yaş sınırı 25'e indi. 25 yaş ve üzerindeki gençler bugünden itibaren aşı olabilecek.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşı randevularında yaş sınırının 25'e indiğini dün açıklamıştı. Bakan Koca konuya ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Randevu alan gençler, aşı olmayı ertelemiş büyükleri varsa konuşup, randevu için yardımcı olsun. İlk randevular yarın. Gençlik salgına karşı harekete geçsin." ifadelerini kullanmıştı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



