google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
23 Haziran 2021 - 08:45 - Güncellenme: 23 Haziran 2021 - 09:09 G: 23 Haziran 2021 - 09:09

Türkiye’de aşı yaş sınırı 25’e indi

Türkiye’de aşı yaş sınırı 25’e indi

0 Okunma 0 Paylaşım
Türkiye’de aşı yaş sınırı 25’e indi

Türkiye'deki COVID-19 aşısında yaş sınırı 25'e indi. 25 yaş ve üzerindeki gençler bugünden itibaren aşı olabilecek.

 

ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşı randevularında yaş sınırının 25'e indiğini dün açıklamıştı. Bakan Koca konuya ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Randevu alan gençler, aşı olmayı ertelemiş büyükleri varsa konuşup, randevu için yardımcı olsun. İlk randevular yarın. Gençlik salgına karşı harekete geçsin." ifadelerini kullanmıştı.

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!