Türkiye - İspanya maçının ardından oyuncular stadyumdan ayrıldı
Türkiye - İspanya maçının ardından oyuncular stadyumdan ayrıldı
Serhan TÜRK - Olgucan KALKAN / KONYA, (DHA)- KONYA’DA oynanan Türkiye - İspanya karşılaşmasının ardından her iki takımın oyuncuları Konya Büyükşehir Belediye Stadyumu’ndan ayrıldı.
FIFA 2026 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri E Grubu ikinci maçında Türkiye, Konya’da konuk ettiği İspanya’ya 6-0 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından her iki takımın oyuncuları Konya Büyükşehir Belediye Stadyumu’ndan ayrıldı. Ay-yıldızlı oyuncuların moralsiz olduğu gözlemlenirken, düşük bir motivasyonla stadyumu terk ettiler.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



