google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
08 Eylül 2025 - 05:16 - Güncellenme: 08 Eylül 2025 - 05:40 G: 08 Eylül 2025 - 05:40

Türkiye - İspanya maçının ardından oyuncular stadyumdan ayrıldı

Türkiye - İspanya maçının ardından oyuncular stadyumdan ayrıldı

0 Okunma 0 Paylaşım
Türkiye - İspanya maçının ardından oyuncular stadyumdan ayrıldı

Serhan TÜRK - Olgucan KALKAN / KONYA, (DHA)- KONYA’DA oynanan Türkiye - İspanya karşılaşmasının ardından her iki takımın oyuncuları Konya Büyükşehir Belediye Stadyumu’ndan ayrıldı.

FIFA 2026 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri E Grubu ikinci maçında Türkiye, Konya’da konuk ettiği İspanya’ya 6-0 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından her iki takımın oyuncuları Konya Büyükşehir Belediye Stadyumu’ndan ayrıldı. Ay-yıldızlı oyuncuların moralsiz olduğu gözlemlenirken, düşük bir motivasyonla stadyumu terk ettiler.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!