Türkiye aşılamada 40 milyon dozu geçti
Türkiye aşılamada 40 milyon dozu geçti
Sağlık Bakanlığı'nca, Covid-19'la mücadele kapsamında ülke genelinde uygulanan birinci ve ikinci doz aşı sayısı 40 milyonu aştı.
Ülke genelinde uygulanan birinci ve ikinci doz aşı sayısı 40 milyonu aştı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca konuya ilişkin sosyal medya hesabından açıklamada bulundu.
Bakan Koca, "40 milyoncu doza ulaştık. 206 ülke arasında, doz olarak en yüksek sayıda aşıyı yapan 9. ülkeyiz. Sağlık personelimiz gün oluyor dakikada 6.000 kişiye aşı hizmeti veriyor. İmkânlarımız büyük, dayanışmamız yüksek. Sonuçlar sürpriz değil." dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







