Trezeguet Fenerbahçe galibibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu!
Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında Trabzonspor, Fenerbahçe'yi evinde Maxi Gomez ve Trezeguet'in golleriyle 2-0 mağlup etti. Maçın ardından bordo-mavililerde Trezeguet açıklamalarda bulundu.
Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında Trabzonspor, Fenerbahçe'yi evinde Maxi Gomez ve Trezeguet'in golleriyle 2-0 mağlup etti. Maçın ardından bordo-mavililerde Trezeguet açıklamalarda bulundu.
"Uğruna mücadele ettiğimiz şeylerden biri de bu şehri mutlu edebilmek ve taraftarlarımızı evlerine mutlu yollamak. Allah'a hamd olsun."
‘’Benim de ilk kez yaşadığım bir fırsattı. Bütün oyuncular içerideydi. Taraftarlarımız buradaydı. Herkes mutluydu. Koca bir şehrin mutluluğunu görebilmek bizi mutlu ediyor. Bu şehri ve insanları evlerine mutlu göndermek istiyoruz. 3 puan kazanabilmek ve elimizden gelenin en iyisi verebilmek istiyoruz’’
Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



