Trabzonspor'un yeni transfer Larsen'in maç sonu açıklaması
Trabzonspor'un yeni transferi Larsen ilk resmi maçında ilk golünü attı maçın ardından konuştu.
Larsen, “Öncelikle kazandığımız için çok mutluyum. Benim için çok güzel başlangıç oldu. Gol.. Golden sonra yedek kulübesindeki arkadaşlarım ve orada çalışanlarla herkesle birlikte olmak istedim. Geldiğim ilk günden itibaren bütün arkadaşlarım ve çalışanlar bana çok yardımcı oldular. Bende onlarla kutlamak istedim” dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







