google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
30 Ekim 2020 - 22:22 - Güncellenme: 30 Ekim 2020 - 22:26 G: 30 Ekim 2020 - 22:26

Trabzonspor'un Kasımpaşa'ya 4-3 yenildiği maç sonrası Serkan ve Nwakaeme açıklamalarda bulundu.

''Takım olarak elimizden geleni yaptığımızı düşünmüyorum'' ''Fenerbahçe maçında da aynısı oldu''

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor'un Kasımpaşa'ya 4-3 yenildiği maç sonrası Serkan ve Nwakaeme açıklamalarda bulundu.

 

Serkan yaptığı açıklamada:

 

Mutlak kazanmamız gerekiyordu. Öne de geçtik. Skoru korusaydık. Elimizden geleni yaparak 3 puanı almamız lazımdı. Çok üzgünüz. Takım olarak elimizden geleni yaptığımızı düşünmüyorum. Bulunduğumuz konum Trabzonspor'a yakışmıyor. ifadelerini kullandı

 

Nwakaeme ise şöyle konuştu;

 

Ben sadece oyuncuyum. Sahda elimden geleni yapıyorum. Fenerbahçe maçında da aynısı oldu. Maçların ikinci yarısında aynısını yaşıyoruz.

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!