Trabzonspor'un Ferencvaros maçı ardından Umut Bozok kazanabilirdik
Trabzonspor'un Ferencvaros maçı ardından Umut Bozok açıklamalarda bulundu.
Trabzonspor'un yeni transferi Umut Bozok maçın 2. devresinde oyuna girdi ve ilk gölünü kaydetti..
Maç sonu yaptığı açıklamalarında "İlk 15 dakika zorlandık, sonra toparlandık. Onlar 10 kişi oynadıktan sonra bazı şeyleri daha iyi yapmalıydık. Yusuf'un golü verilseydi bence maçı alırdık. Şimdi önümüzde önemli maçlar var." İfadelerine yer verdi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







