Trabzonspor'un 8. şampiyonluk anıtı olarak başlattığı maddi anlamda destek çağrısı 35 milyon TL'yi buldu
Trabzonspor da başkan Ahmet Ağaoğlu nun Şampiyonluk anıtı için yaptığı çağrıya destek sürüyor.
Trabzonspor'da anıt için destek 35 milyon TL oldu
Trabzonspor'da başkan Ahmet Ağaoğlu’nun ‘Şampiyonluk anıtı’ için yaptığı çağrıya destek sürüyor.
Başkan Ağaoğlu 6 milyon, Asbaşkan Ertuğrul Doğan, Nevzat Aydın ve Nevzat Kaya'nın 5'er milyon liralık destekte bulunmuştular. Çağrıya destek veren Trabzon’lu ve Trabzonspor’lu iş adamları toplamda 33 milyon destekte bulunmuştular.
Akyazı Medical Park Stadı’nın önünde yer alacak kupa heykeline son olarak Trabzonlu iş adamları Mert Kalafatoğlu ile Kerim Kalafatoğlu 1’er milyon liralık bağışta bulundu. Şu ana kadar 35 milyon TL toplanırken, destek verenlerin kendi veya şirketlerinin isimleri kupa anıtına yazılacak. Bordo-Mavili kulübün hedefi, yeni sezona kadar 100 milyon TL seviyesine ulaşmak.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Efsane Aktör Kadir İnanır Yaşamını Yitirdi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



