Trabzonsporlu taraftarlara Bosna'da çirkin saldırı! yaralı var
Trabzonsporlu taraftarlara saldırdılar! 1 yaralı...
Olimpijski Stadion Asim Ferhatović Hase Stadyumu’nda oynanan karşılaşmada bordo-mavililer sahadan 2-2 beraberlikle ayrıldı.
Karşılaşma sonrası ise kalabalık Bosnalı grup Trabzonspor taraftarlarına saldırdı.
Yaşanan bu durum sonrası 5 Trabzonspor taraftarı polis tarafından stadyum önünde bekletilirken 1 taraftar ise hastaneye sevk edildi.
Olayla ilgili Trabzonspor ve elçilik arasında görüşmeler devam ediyor.
Başkan Doğan olay sonrası Dışişleri Bakan yardımcısıyla görüştü. Büyükelçilik katibi yaralı taraftar için hastaneye gidiyor. Bir yönetici de stadyumda tutulan taraftaların yanına garantör olarak gidiyor. Olay kulüp tarafından anbean takip ediliyor.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



