Trabzonsporlu Larsen'in maç sonu açıklamaları
Trabzonspor'da Larsen, Gaziantep FK’yı 3-2 mağlup ettikleri karşılaşılma sonrası açıklamalarda bulundu.
Trabzonsporlu Larsen'in maç sonu açıklamaları
- Larsen: "Biraz zor oldu"
Bordo-mavili takımın Danimarkalı sağ bek oyuncusu Jens Stryger Larsen ise maça kötü başladıklarını belirterek, "Maalesef maça kötü başladık. Yalnız, kendi varlığımız hissettirebilmek için mücadele ettik. 3 puanı kazandığımız için mutluyuz ama pek kolay olmadı biraz zor oldu." değerlendirmesinde bulundu.
Sakatlığı ile ilgili olarak ise Larsen, "Avrupa'da oynadığımız maçtan sonra problem yaşamıştık bundan sonra tedavimi aldım ve deneme yaptık. Kendimi iyi hissettim ve takımın yanında olmak istediğimi söyledim. Sıkıntı olmadı. Aynı şekilde milli takımda da devam edeceğim." diye konuştu.
Şırnak /Merkez
Video
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







