Trabzonsporlu futbolculardan yeni yıl mesajı
Trabzonsporlu futbolculardan yeni yıl mesajı
TRABZON (AA) - Trabzonsporlu futbolcular, yeni yıl dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.
Bordo-mavili futbolcular, kulübün sosyal medya hesabından, "Sevdamız bir, dileklerimiz bir! 2022'de aynı aşk ve kararlılıkla mücadele etmeye devam edeceğiz" başlığıyla paylaşılan video aracılığıyla taraftarların yeni yılını kutladı.
Trabzonsporlu futbolcular Berat Özdemir, Bruno Peres, Edgar Ie, Marek Hamsik, Fode Koita, Anastasios Bakasetas, Anthony Nwakaeme, Manolis Siopis, Stefano Denswil, Andreas Cornelius, Serkan Asan, Hüseyin Türkmen, Djaniny Semedo, Ahmet Can Kaplan, Salih Kavrazlı, İsmail Köybaşı, Arda Akbulut, Vitor Hugo, Abdulkadir Parmak, Erce Kardeşler, Uğurcan Çakır ve Yunus Mallı, kamera karşısına geçerek taraftarların yeni yılını kutladı.
Video
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor'da Boks Gururu: Esmanur Yurtsever Türkiye Şampiyonu Oldu!



