google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
20 Mart 2021 - 21:37 - Güncellenme: 20 Mart 2021 - 21:40 G: 20 Mart 2021 - 21:40

Trabzonspor’lu futbolculardan Ankaragücü galibiyeti sonrası açıklamalar

Trabzonspor kaptanı Uğurcan Çakır Vitor Hugo ve Abdulkadir Parmak kazanılan Ankaragücü maçının ardından açıklamalarda bulundu.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor’lu futbolculardan Ankaragücü galibiyeti sonrası açıklamalar

Trabzonspor’lu futbolculardan Ankaragücü galibiyeti sonrası açıklamalar

Trabzonspor kaptanı Uğurcan Çakır Vitor Hugo ve Abdulkadir Parmak kazanılan Ankaragücü maçının ardından açıklamalarda bulundu.

 

Vitor Hugo ;

İçeride herkes çok mutlu. Hak ettiğimiz bir galibiyet aldık. Bu galibiyete ihtiyacımız vardı. Son maçlarda istediğimiz sonuçları alamamıştık. Rakibimiz de seri yakalamış bir takımdı. Biz kalitemizi göstermek için çıktığımız sahadan 3 puanla ayrılıyoruz, mutluyuz.

 

Uğurcan Çakır;

Son iki haftadır iyi sonuçlar alamadık iyi oynayamadık. Son Erzurum maçında biraz daha diriydik. Bu maça daha iyi başladık, preslerle.. Hocamızın direktiflerini uyguladık. Son bölümde rakibin baskıları oldu onları da savuşturduk. Milli ara öncesi çok önemli bir maçtı bizim için. İnşallah dönüşte de galibiyet serisine başlarız.

Bugün takım halinde iyiydik. Bir tane penaltıdan gol yedik, takım olarak başarılı olduk. Milli takım için elimden geleni yapmaya hazırım.

 

Abdülkadir Parmak;

Geçen haftalarda çok puan kaybettik galibiyete ihtiyacımız vardı. Seriye bağlamak istiyoruz. Sonlarında biraz düştük ama normal. Bence Türkiye’nin en iyi kalecisine sahibiz.  Skoru elde ettik böyle olmaması lazım ama psikolojik olarak bu duruma geliyor. Maçın başından sonuna kadar maçı kontrol altında tutmamız lazım” dedi.

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!