Trabzonsporlu futbolcular yemekte bir araya geldi
Spor Toto Süper Lig'de hafta sonu sahasında Evkur Yeni Malatyaspor'u konuk edecek Trabzonspor'da, futbolcular yemekte bir araya geldi.
Trabzonsporlu futbolcular yemekte bir araya geldi
TRABZON (AA) - Spor Toto Süper Lig'de hafta sonu sahasında Evkur Yeni Malatyaspor'u konuk edecek Trabzonspor'da, futbolcular yemekte bir araya geldi.
Bordo-mavili kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, teknik heyet ve futbolcuların öğle yemeğinde buluştukları belirtildi.
Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde sabah gerçekleştirilen antrenmanın ardından Trabzon'da bir balık restoranına giden teknik heyet ve futbolcuların, birlikte yemek yedikleri ve hoşça vakit geçirdikleri kaydedildi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



