google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
16 Nisan 2019 - 16:35 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Trabzonsporlu futbolcular yemekte bir araya geldi

Spor Toto Süper Lig'de hafta sonu sahasında Evkur Yeni Malatyaspor'u konuk edecek Trabzonspor'da, futbolcular yemekte bir araya geldi.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonsporlu futbolcular yemekte bir araya geldi

Trabzonsporlu futbolcular yemekte bir araya geldi

 
 

TRABZON (AA) - Spor Toto Süper Lig'de hafta sonu sahasında Evkur Yeni Malatyaspor'u konuk edecek Trabzonspor'da, futbolcular yemekte bir araya geldi.

Bordo-mavili kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, teknik heyet ve futbolcuların öğle yemeğinde buluştukları belirtildi.

Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde sabah gerçekleştirilen antrenmanın ardından Trabzon'da bir balık restoranına giden teknik heyet ve futbolcuların, birlikte yemek yedikleri ve hoşça vakit geçirdikleri kaydedildi.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!