google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
15 Mayıs 2022 - 19:05 - Güncellenme: 15 Mayıs 2022 - 19:10 G: 15 Mayıs 2022 - 19:10

Trabzonsporlu futbolcular, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda şampiyonluğu kutladı

Trabzonsporlu futbolcular, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda şampiyonluğu kutladı

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonsporlu futbolcular, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda şampiyonluğu kutladı

İSTANBUL (AA) - Trabzonsporlu futbolcular, Spor Toto Süper Lig'in 37. haftasında Altay'ı 2-1 yendikleri karşılaşmanın ardından Atatürk Olimpiyat Stadı'nda şampiyonluğu bordo-mavili taraftarlarla birlikte kutladı.

Maçın bitiş düdüğünün ardından futbolcular, orta sahada bir araya geldi. Sahaya getirilen şampiyonluk kupası Trabzonspor'un takım kaptanı Uğurcan Çakır'ın ellerinde havaya kaldırılınca statta büyük bir coşku yaşandı.

Ardından futbolcular ve teknik heyet, şampiyonluk kupasıyla tribünleri gezdi. Taraftarlar da yaptıkları tezahüratlar ve şarkılar eşliğinde şampiyonluğu kutladı.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!