google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
03 Mayıs 2022 - 18:46 - Güncellenme: 03 Mayıs 2022 - 19:06 G: 03 Mayıs 2022 - 19:06

Trabzonspor'dan Fenerbahçe başkanı Ali Koç'a videolu gönderme

Keyfimiz çok yerinde! İnadıyla Şampiyon

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor'dan Fenerbahçe başkanı Ali Koç'a videolu gönderme

Spor Toto Süper Lig'de 35. hafta geride kalırken Trabzonspor sahasında Antalyaspor ile oynadığı ve 2-2 berabere biten maçın ardından şampiyonluğunu ilan etmişti. Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ise bugün bordo-mavili kulübün şampiyonluğu ile ilgili açıklamalarda bulundu.

Ali Koç'un açıklamalarının ardından Trabzonspor sosyal medya hesabından flaş bir paylaşım geldi.

Bordo Mavili ekip şampiyonluk kutlamalarıyla özdeşleşen sevinç videosunu paylaşırken, "Keyfimiz çok yerinde! #İnadıylaŞampiyon" ifadelerini kullandı.

Bordo Mavili ekip şampiyonluk kutlamalarıyla özdeşleşen sevinç videosunu paylaşırken, "Keyfimiz çok yerinde! #İnadıylaŞampiyon" ifadelerini kullandı.

Şırnak /Merkez

Video

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!