Trabzonspor'dan Fenerbahçe başkanı Ali Koç'a videolu gönderme
Keyfimiz çok yerinde! İnadıyla Şampiyon
Spor Toto Süper Lig'de 35. hafta geride kalırken Trabzonspor sahasında Antalyaspor ile oynadığı ve 2-2 berabere biten maçın ardından şampiyonluğunu ilan etmişti. Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ise bugün bordo-mavili kulübün şampiyonluğu ile ilgili açıklamalarda bulundu.
Ali Koç'un açıklamalarının ardından Trabzonspor sosyal medya hesabından flaş bir paylaşım geldi.
Bordo Mavili ekip şampiyonluk kutlamalarıyla özdeşleşen sevinç videosunu paylaşırken, "Keyfimiz çok yerinde! #İnadıylaŞampiyon" ifadelerini kullandı.

Video
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



