Trabzonspor'dan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'a geçmiş olsun mesajı
Trabzonspor'dan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'a geçmiş olsun mesajı
TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) test sonucu pozitif çıkan Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç için geçmiş olsun mesajı yayımladı.
Bordo-mavili kulübün Twitter hesabından yayımlanan mesajda, "Covid-19 testi pozitif çıkan Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Sayın Ali Koç’a geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." denildi.
Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



