Trabzonspor’dan Başkan Koç’a geçmiş olsun mesajı
Trabzonspor Kulübü, korona virüse yakalanan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç için geçmiş olsun mesajı yayımladı.
Trabzonspor’dan Başkan Koç’a geçmiş olsun mesajı
Trabzonspor Kulübü, korona virüse yakalanan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç için geçmiş olsun mesajı yayımladı.
Bugün sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’un, korona virüs testinin sonucunun pozitif çıktığı bildirildi. Trabzonspor da Başkan Koç için geçmiş olsun mesajı yayımladı.
Bordo-mavililerin mesajında, şu ifadeler yer aldı:
“Covid-19 testi pozitif çıkan ve tedavisine başlanan Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç'a geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz.”
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



