Trabzonspor'dan açıklama Sörloth 14 günlük karantina sürecinden çıktı
Trabzonspor, koronavirüs nedeniyle Trabzon'da 14 gün karantinada bulunan ve bugün tahliye edilen Sörloth ile ilgili açıklama yaptı.
Trabzonspor'dan açıklama Sörloth 14 günlük karantina sürecinden çıktı
Trabzonspor, koronavirüs nedeniyle Trabzon'da 14 gün karantinada bulunan ve bugün tahliye edilen Sörloth ile ilgili açıklama yaptı.
Trabzonspor, resmi sitesinden yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"22 Nisan tarihinde Norveç’ten Trabzon’a dönen oyuncumuz Alexander Sörloth’un Sağlık Bakanlığı tarafından mecburi tutulan 14 günlük karantina süreci tamamlanmıştır. Kamuoyunun bilgisine sunulur."
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



