Trabzonspor'da teknik direktör Nenad Bjelica taraftarlara seslendi
Trabzonspor'da teknik direktör Nenad Bjelica, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda taraftarlara seslendi.
Süper Lig'in 33. haftasında Ankaragücü ile karşılaşacak Trabzonspor'da teknik direktör Nenad Bjelica, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda taraftarlara seslendi.
BJELICA'DAN TARAFTARA ÇAĞRI
Trabzonspor'da göreve başladıktan sonra ilk iç saha maçına çıkacak teknik direktör Nenad Bjelica, taraftarlara çağrı yaptı.
Hırvat teknik direktör, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Size ihtiyacımız var. Stadyumda görüşmek üzere" ifadelerini kullandı.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



