Trabzonspor'da Nwakaeme ve Siopis maç sonu açıklamalarda bulundular
Ligde Trabzonspor, deplasmanda Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldı.
Karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulunan Trabzonsporlu oyuncu Siopis,
“Kırmızı kart pozisyonunda biliyordum. Çok sertti. 2 puan istiyorduk ve gol attıktan sonra iyi pozisyonlar yakaladık. Rakibimizini baskı oluşturacağını biliyorduk. Duran toptan gol yedik. Maalesef değerlendiremedik pozisyonları” dedi.
Karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulunan Trabzonspo'lu yıldız oyuncu Nwakaeme,
“Sonunda kazanan taraf olamadık. Bütün maçlara çıkarken 3 puan için gayret etmek isteyen bir takımız. Önümüzdeki hafta oynayacağımız maçta çalışacağız. 3 puanı alabilmek adına elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz” dedi.
Nwakaeme gelecek hafta oynanacak olan Göztepe maçına dikkat çekerek üç puanı hedeflediklerini açıkladı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



