google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
06 Mart 2022 - 21:38 - Güncellenme: 06 Mart 2022 - 21:41 G: 06 Mart 2022 - 21:41

Trabzonspor'da Nwakaeme ve Siopis maç sonu açıklamalarda bulundular

Ligde Trabzonspor, deplasmanda Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor'da Nwakaeme ve Siopis maç sonu açıklamalarda bulundular

 

Karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulunan Trabzonsporlu oyuncu Siopis,

“Kırmızı kart pozisyonunda biliyordum. Çok sertti. 2 puan istiyorduk ve gol attıktan sonra iyi pozisyonlar yakaladık. Rakibimizini baskı oluşturacağını biliyorduk. Duran toptan gol yedik. Maalesef değerlendiremedik pozisyonları” dedi.

 

Karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulunan Trabzonspo'lu yıldız oyuncu Nwakaeme,

“Sonunda kazanan taraf olamadık. Bütün maçlara çıkarken 3 puan için gayret etmek isteyen bir takımız. Önümüzdeki hafta oynayacağımız maçta çalışacağız. 3 puanı alabilmek adına elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Nwakaeme gelecek hafta oynanacak olan Göztepe maçına dikkat çekerek üç puanı hedeflediklerini açıkladı.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!