google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
27 Nisan 2020 - 15:02 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Trabzonspor'da Mutfak Pası Başkan Ahmet Ağaoğlu'nda

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor'da Mutfak Pası Başkan Ahmet Ağaoğlu'nda

Trabzonspor'da Mutfak Pası Başkan Ahmet Ağaoğlu'nda 

 

Moloz'a gidip kıymalı yiyeceğim sonra da tesislere geçeceğim. İnşallah ligin kalan kısmını oynayacağız, başarılı şekilde performansımızı sürdüreceğiz ve hayal ettiğimiz noktada bitireceğiz" dedi.

 

Ağaoğlu zor bir süreçten geçildiğini ifade ederek " Dünya zerindeki çok az sayıdaki ülkeyle kıyaslanabilecek şekilde kontrollü olarak bu fırtınanın içerisinden rahatlıkla çıkabileceğimiz bir görüntü oluştu geçtiğimiz 4 hafta içerisinde. Bunu da tamamen Sağlık Bakanımızın da söylediği gibi evde kalmaya, izolasyona, sosyal mesafeyi korumaya ve hijyene dikkat etmeye borçluyuz. Evde kal, mecbur kalmadıkça dışarıya çıkmayalım, mecbur kalınca sosyal mesafeyi koruyalım, hijyen kurallarına dikkat edelim ve inşallah iki bayramı bir arada yaşayalım" şeklinde konuştu.

 

 

 

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!