Trabzonspor'da Mislav Orsic'ten açıklama! mutluyum
Trabzonsporlu Mislav Orsic, sakatlığını atlatmasının ardından takımla beraber çalışmalara başladı. Hırvat yıldız, Fenerbahçe ile karşı karşıya gelecekleri müsabaka öncesi açıklamalarda bulundu.
Trabzonspor'un Hırvat yıldızı Mislav Orsic, Trendyol Süper Lig'in 30. haftasında karşılaşacakları Fenerbahçe maçı öncesi açıklamalarda bulundu.
"Sonunda takımla beraber çalışmalara dönmekten gerçekten mutluyum. Umuyorum sağlıklı kalıp takıma hedeflerini gerçekleştirmesi için yardımcı olabilirim. Uzunca bir süredir kulüpteyim ve uzun bir süre sahalardan uzak kaldım dolayısıyla takımla olmaktan mutluyum. Umuyorum ki yarın kazanacağız."
Şırnak /MerkezVideo
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



