Trabzonspor'da Maxi Gomez, sağlık kontrolünden geçti
Trabzonspor'da Maxi Gomez, sağlık kontrolünden geçti
TRABZON (AA) - Trabzonspor'un yeni transferi Maxi Gomez, sağlık kontrolünden geçti.
Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada, yeni transfer Gomez'in İstanbul'da özel bir hastanede sağlık kontrolünden geçtiği belirtildi.
Detaylı kan tetkikleri yapılan sporcunun ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak, burun, boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edildiği aktarılan açıklamada, sağlık kontrollerinin akciğer, kardiyak testleri ve radyolojik kontrollerin yapılmasıyla tamamlandığı kaydedildi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







