Trabzonspor'da koronavirüs arası sona erdi çalışmalar başladı
Trabzonspor Koronavirüs (COVID-19) salgını nedeniyle 45 gündür çalışmalarını bordo mavililerin teknik ekibinin vermiş olduğu antrenman dahilinde evlerinde sürdüren oyuncuları bugün itibariyle gruplar halinde çalışmalara başladı.
Trabzonspor'da koronavirüs arası sona erdi çalışmalar başladı
Trabzonspor Koronavirüs (COVID-19) salgını nedeniyle 45 gündür çalışmalarını bordo mavililerin teknik ekibinin vermiş olduğu antrenman dahilinde evlerinde sürdüren oyuncuları bugün itibariyle gruplar halinde çalışmalara başladı.
Türkiye Futbol Federasyonu Sağlık Kurulu’nun hazırlamış olduğu Futbola Dönüş Öneri Protokolü’ndeki maddeler doğrultusunda birer saat aralıklarla 14.45’ten başlayarak Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Bordo Mavili oyuncular üç grup halinde ve 8 futbolcudan oluşacak şekilde birer saat arayla aerobik dayanıklılık koşuları gerçekleştirdi.
Tedavileri devam eden Yusuf Sarı ve Ahmet Canbaz’ın yanı sıra karantina süreci devam eden Alexander Sörloth anntrenmanda yer almadılar.
Trabzonspor, yarın TFF Futbola Dönüş Öneri Protokolü’nde belirtilen esasları dikkate alarak yine gruplar halinde yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Ölüm sıcaklarına dikkat!
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



