google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
04 Mayıs 2020 - 19:24 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Trabzonspor'da koronavirüs arası sona erdi çalışmalar başladı

Trabzonspor Koronavirüs (COVID-19) salgını nedeniyle 45 gündür çalışmalarını bordo mavililerin teknik ekibinin vermiş olduğu antrenman dahilinde evlerinde sürdüren oyuncuları bugün itibariyle gruplar halinde çalışmalara başladı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor'da koronavirüs arası sona erdi çalışmalar başladı

Trabzonspor'da koronavirüs arası sona erdi çalışmalar başladı

 

Trabzonspor Koronavirüs (COVID-19) salgını nedeniyle 45 gündür çalışmalarını bordo mavililerin teknik ekibinin vermiş olduğu antrenman dahilinde evlerinde sürdüren oyuncuları bugün itibariyle gruplar halinde çalışmalara başladı.

 

Türkiye Futbol Federasyonu Sağlık Kurulu’nun hazırlamış olduğu Futbola Dönüş Öneri Protokolü’ndeki maddeler doğrultusunda birer saat aralıklarla 14.45’ten başlayarak Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen Bordo Mavili oyuncular üç grup halinde ve 8 futbolcudan oluşacak şekilde birer saat arayla aerobik dayanıklılık koşuları gerçekleştirdi.

 

Tedavileri devam eden Yusuf Sarı ve Ahmet Canbaz’ın yanı sıra karantina süreci devam eden Alexander Sörloth anntrenmanda yer almadılar. Trabzonspor, yarın TFF Futbola Dönüş Öneri Protokolü’nde belirtilen esasları dikkate alarak yine gruplar halinde yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!