Trabzonspor'da gün geçmeden yeni bir kaos yaşanıyor, Fousseni Diabate izinsiz olarak Trabzon'dan ayrıldı
Trabzonspor'da Bilal ve Plaza ile birlikte 17 Aralık'ta kadro dışı bırakılan Fousseni Diabate'nin izinsiz olarak Trabzon’dan ayrıldı.
Bordo Mavililerin sezon başında Leicester City'den 1 milyon 573 bin 170 Euro fesih bedeli ödeyerek kadrosuna kattığı Diabate performans testleri neticesinde belirlenen hedeflere ulaşamadığından dolayı Bilal ve Plaza ile birlikte kadro dışı bırakılmıştı Fousseni Diabate'nin, izinsiz olarak kentten ayrıldığı ve Kulüp tarafından verilen bireysel antrenman programına uymadığı izinsiz kenti terk ettiği için hakkında noter tespiti yapılıp ceza verileceği öğrenildi.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







