Trabzonspor'da Fenerbahçe maçı öncesi bir koronavirüs vakası daha
Trabzonspor, Fenerbahçe maçı öncesi bir futbolcusunun daha koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.
Trabzonspor, Fenerbahçe maçı öncesi bir futbolcusunun koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.
Süper Lig'in 6. haftasında pazar günü Fenerbahçe'ye konuk olacak olan Trabzonspor'da bir futbolcunun korona virüs testi pozitif çıktı.
Trabzonspor'dan yapılan açıklama şu şekilde;
Futbolcu kadromuz, teknik heyetimiz ve kulüp çalışanlarımıza COVID-19 testleri yapılmış olup, bir oyuncumuzda pozitif vakaya rastlanmıştır. Ev izolasyonuna alınan futbolcumuzun izleme süreci devam etmektedir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Trabzonspor'da geçtiğimiz hafta Ekuban'ın Kovid-19 testinin pozitif çıktığı duyurulmuştu..
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



