Trabzonspor'da Edin Visca Sivasspor karşılaşması ardından açıkladı
Trabzonspor'da Edin Visca Sivasspor karşılaşması ardından değerlendirmelerde bulundu. Edin Visca'nın açıklamaları şu şekilde:
Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 20. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Sivasspor'u konuk etti ve sahadan 4-0 galip ayrıldı.
Trabzonspor'da Edin Visca müsabaka sonrası değerlendirmelerde bulundu. Visca'nın açıklamaları şu şekilde:
"İyi bir takımız. Trabzonspor büyük camia ve yerimiz zirve. Adım adım ilerliyoruz. Böyle devam etmeliyiz. Önümüzdeki hafta bay geçiyoruz, dinleneceğiz. 2-3 maç iyi oynadık ama bir şey kazanmadık. Trabzonspor hep böyle oynamalı, böyle devam etmek istiyoruz.
Trabzonspor forması altında 100. maçımı oynadım. Bu şehrin parçası olmak güzel. Bu enerji ve coşkuyu hissediyorum. 13-14 yıldır Türkiye'deyim, Trabzonspor'da çok keyif alıyorum. Beraber kupalar kazandık, inşallah yine kupalar kazanacağız. Söz veriyorum, artık bir Trabzonlu Visca izleyecekler.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



