google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
16 Ekim 2020 - 13:16 - Güncellenme: 16 Ekim 2020 - 13:57 G: 16 Ekim 2020 - 13:57

Trabzonspor’da bir oyuncunu testti pozitif çıktı

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor’da bir oyuncunu testti pozitif çıktı

Trabzonspor, bir futbolcunun korona virüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.
Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada, "Futbolcu kadromuz, teknik heyetimiz ve kulüp çalışanlarımıza rutin olarak uyguladığımız COVID-19 testleri yapılmış, bir oyuncumuzda pozitif vakaya rastlanmıştır. Ev izolasyonuna alınan oyuncumuzun tedavisi sürmektedir" denildi.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!