Trabzonspor'da Batista Mendy'in Enis Bardhi'nin açıklamaları
Trabzonspor, Şenol Güneş yönetiminde çıktığı ilk karşılaşmada Beşiktaş ile 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından, Batista Mendy'in Enis Bardhi'nin açıklamaları
Enis Bardhi açıklamasında,
“Öncelikle maça 11'e 11 başladığımız sıralarda çok iyi bir başlangıç yaptık. Sonuna kadar mücadele ettik. Biz sonuna kadar mücadele edeceğimizi de herkese göstermiş olduk. Gördüğümüz kırmızı kart olmasaydı durum daha farklı olurdu.” dedi.
Batista Mendy'in açıklamaları:
“Aslında maça iyi başladık. Sahada karakterimizi ve varlığımızı gösterdik. Sonrasında 1 kişi eksik kalınca biraz geri planda kaldık.
Şenol hoca geldikten sonra değişiklikler oldu. Sonuçta yeni bir hoca geliyor. Biz de daha iyi adapte olabilirdik. Adapte olabilseydik farklı bir sonuç bizi bekliyor olurdu.”
Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



