Trabzonspor’da Alanyaspor maçı öncesi şok 2 oyuncu koronavirüs oldu
Trazonspor hafta sonu karşılaşacağı Alanyaspor maçı öncesi 2 oyuncusunun Kovid-19 testinin pozitif çıktığını açıkladı.
Trabzonspor’da Alanyaspor maçı öncesi şok haber. Bordo - Mavililerde 2 oyuncunun Koronavirüs testi pozitif çıktı.
Trabzonspor’dan yapılan açıklamada,
“Covid-19 PCR kontrolünde iki oyuncumuzun testi pozitif çıkmıştır. Oyuncularımızın sağlık durumu iyi olup tedavi ve izolasyon süreçleri başlamıştır* ifadelerine yer verildi.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



