Trabzonspor’da 4 oyuncu kadro dışı
Trabzonspor Kulübü, Orsic, Denswil, Bardhi ve Umut Bozok’un kadro dışı bırakıldığını açıkladı.
Nurgül GÜNAYDIN/TRABZON, (DHA)- Trabzonspor Kulübü, Orsic, Denswil, Bardhi ve Umut Bozok’un kadro dışı bırakıldığını açıkladı.
Bordo-mavili kulüpten konuyla ilgili olarak yapılan açıklama şu şekilde:
“Başkanımız Ertuğrul Doğan, Asbaşkanımız Zeyyat Kafkas ve Teknik Direktörümüz Şenol Güneş’in bugün (10.11.2024) gerçekleştirmiş olduğu toplantı sonucunda Profesyonel futbolcularımız Mislav Orsiç, Stefano Denswil, Enis Bardhi ve Umut Bozok’un, performanslarını arttırmaya yönelik olarak takımdan ayrı çalıştırılmalarına karar verilmiştir.”
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







