google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
13 Ocak 2022 - 18:11 - Güncellenme: 13 Ocak 2022 - 19:55 G: 13 Ocak 2022 - 19:55

Trabzonspor'da 2 oyuncu koronavirüse yakalandı

Trabzonspor'da 2 oyuncu koronavirüse yakalandı

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor'da 2 oyuncu koronavirüse yakalandı

TRABZON (AA) - Spor Toto Süper Lig'de 15 Ocak Cumartesi günü Demir Grup Sivasspor ile karşılaşacak Trabzonspor'da, 2 oyuncunun Kovid-19 testi pozitif çıktı.

Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada, "Üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle takip edilen bir oyuncumuz ile maç öncesi gerçekleştirilen rutin Kovid-19 PCR kontrollerinde bir başka oyuncumuz daha pozitif çıkmıştır. Her iki oyuncumuzun da sağlık durumu iyi olup tedavi ve izolasyon süreçleri başlamıştır." ifadesine yer verildi.

 

Not: Siopis biliniyordu diğer oyuncu Nwakaeme ?olduğu iddaa ediliyor

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!