Trabzonspor'a sis engeli
MAÇ ERTELENDİ- Bordo-mavililer, sis nedeniyle Gaziantep e gidemedi
TRABZON (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında yarın deplasmanda Gaziantep FK ile karşılaşacak Trabzonspor, sis nedeniyle Gaziantep'e gidemedi.
Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yaptığı antrenmanın ardından Gaziantep'e saat 16.30'da gitmeyi planlayan Trabzonspor kafilesi, sis nedeniyle saat 21.50’ye alınan uçak seferi yine gerçekleşmeyince Trabzon'da kaldı.
Kulüp yetkilileri, yoğun sis nedeniyle Gaziantep'e gidemediklerini, tesislerde bekleyen kafilenin de dağıldığını kaydetti.
Yetkililer, TFF'nin maç günüyle alakalı bir karar vermesini beklediklerini ifade etti.
Son dakika gelişmesi :
MAÇ ERTELENDİ Cumartesi günü 20.30'a. Trabzonspor kafilesi yarın 16.30'da Gaziantep'e hareket edecek.
Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



