Trabzonspor'a Giresunspor maçı öncesi koronavirüs şoku 1 futbolcu daha
Trabzonspor da koronavirüs sayısı artıyor
Trabzonspor gecen hafta Siopis ve Nwakaeme koronavirüs nedeniyle Sivasspor maçına çıkamayan futbolcuların ardından bugünde Giresunspor maçı öncesinde yapılan testlerde 1 futbolcuda daha koronarüs pozitif olduğu açıklandı.
Trabzonspor kulübünden yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
Bilgilendirme | Yapılan Covid-19 PCR testinde bir futbolcumuzun sonucu pozitif çıkmıştır. Oyuncumuzun sağlık durumu iyi olup tedavi ve izolasyon süreci başlamıştır.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



