d2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-1760858673153279" crossorigin="anonymous">
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
20 Ağustos 2020 - 18:47 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Trabzonspor'a COVID-19 semineri verildi

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cevdet Erdöl ve Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kemalettin Aydın Trabzonspor kulübüne COVID-19 ile ilgili bilgilendirme semineri düzenledi.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor'a COVID-19 semineri verildi

Trabzonspor'a COVID-19 semineri verildi

 

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cevdet Erdöl ve Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kemalettin Aydın Trabzonspor kulübünde COVID-19 ile ilgili bilgilendirme semineri düzenledi.

 

Seminere Başkan Ahmet Ağaoğlu, Genel Sekreter Ömer Sağıroğlu, Yönetim Kurulu üyemiz Yalçın Orhan, Sağlık Kurulu Başkanı Yaşar Kibar Güven ve Futbol Şube Sorumlusu Özer Bayraktar’ın yanı sıra teknik ekib, futbolcular ve idari personel katıldı.

 

Seminerin ardından Başkan Ahmet Ağaoğlu ve yönetim kurulu üyeleri tarafından Cevdet Erdöl ve Kemalettin Aydın’a Trabzonspor forması hediye edildi.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!