Trabzonspor'a COVID-19 semineri verildi
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cevdet Erdöl ve Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kemalettin Aydın Trabzonspor kulübüne COVID-19 ile ilgili bilgilendirme semineri düzenledi.
Trabzonspor'a COVID-19 semineri verildi
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cevdet Erdöl ve Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kemalettin Aydın Trabzonspor kulübünde COVID-19 ile ilgili bilgilendirme semineri düzenledi.
Seminere Başkan Ahmet Ağaoğlu, Genel Sekreter Ömer Sağıroğlu, Yönetim Kurulu üyemiz Yalçın Orhan, Sağlık Kurulu Başkanı Yaşar Kibar Güven ve Futbol Şube Sorumlusu Özer Bayraktar’ın yanı sıra teknik ekib, futbolcular ve idari personel katıldı.
Seminerin ardından Başkan Ahmet Ağaoğlu ve yönetim kurulu üyeleri tarafından Cevdet Erdöl ve Kemalettin Aydın’a Trabzonspor forması hediye edildi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







