Trabzonspor'a 1 koronavirüs şoku daha as kadro oyuncusunun testi pozitif çıktı
Trabzonspor'da 1 oyuncunun daha koronavirüs testi pozitif çıktığı açıklandı. Futbolcunun ilk 11 oyuncusu olduğu gelen bilgiler arasında.
Trabzonspor'da bir futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı
TRABZON (AA) - Trabzonspor'da bir futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.
Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada, "Futbol A takımımızda bir futbolcumuzun Kovid-19 semptomları göstermesinin ardından yapılan PCR testi pozitif çıkmıştır. İzolasyona alınan oyuncumuzun tedavisine başlanmıştır." ifadelerine yer verildi.
Trabzonspor'da dün, 3 futbolcunun Kovid-19 testinin pozitif çıktığı açıklanmıştı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



