Trabzonspor, Yukatel Kayserispor maçı hazırlıklarına başladı
Bordo Mavililer Spor Toto Süper Lig Ahmet Çalık Sezonu’nun 27. haftasında sahamızda oynayacağı Yukatel Kayserispor maçı hazırlıklarına başladı.
Trabzonspor, Yukatel Kayserispor maçı hazırlıklarına başladı
Bordo Mavililer Spor Toto Süper Lig Ahmet Çalık Sezonu’nun 27. haftasında sahamızda oynayacağı Yukatel Kayserispor maçı hazırlıklarına başladı.
Teknik Direktör Abdullah Avcı yönetiminde bugün 11.30’da Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda oyuncular iki grup halinde çalıştı. Birinci grupta yer alan oyuncular rejenerasyon çalışması gerçekleştirdiği antrenmanda diğer oyuncular teknik ısınma hareketlerinin ardından 5’e 2, rondo ve dayanıklılık çalışmaları yaptı. Antrenman çift kale maç ile son buldu.
Trabzonspor'da, tedavileri süren Hamsik, Abdulkadir Ömür, Denswil çalışmada yer almazken, Trondsen ve İsmail Köybaşı ise takımdan ayrı çalıştı.
Yarını izinli olarak geçirecek olan Trabzonspor Çarşamba günü yapacağı antrenmanla Yukatel Kayserispor maçı hazırlıklarını sürdürecek.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



