Trabzonspor YO-YO Testinden Geçti
Trabzonspor YO-YO Testinden Geçti
Trabzonspor Spor Toto Süper Lig’in 9. haftasında oynayacağı Büyükşehir Belediye Erzurumspor maçı hazırlıklarına devam ediyor.
Teknik Direktör Ünal Karaman yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde 16.30’da yapılan antrenmanda ısınma hareketlerinin ardından yo-yo dayanıklılık testi yapıldı.
Dayanıklılık testini Pereira kazanırken 2. Semih Karadeniz 3. Jose Sosa ve 4. ise Kamil Ahmet Çörekci oldu,
Ülkelerinin milli takımlarında bulunan futbolcuların katılmadığı antrenmanın bir bölümünü Trabzonspor Kulüp Başkanı Ahmet Ağaoğlu ve yönetim kurulu üyeleride izledi.
Trabzonspor yarın yapacağı çift antrenmanla Erzurumspor maçı hazırlıklarına devam edecek.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







