Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü
Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarını teknik direktör Nenad Bjelica yönetiminde sürdürdü.
Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü
Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarına bugün 18.00’de yaptığı antrenmanla devam etti.
Teknik Direktör Nenad Bjelica yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanın ilk bölümünde mobilite çalışması ve dinamik ısınma gerçekleştirildi. Pas çalışması ile devam eden antrenmanın son bölümünde ise sonuçlandırma çalışması yapıldı.
Bordo Mavililer, yarın 18.00'de yapacağı antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







