Trabzonspor yaprak döktü 5 futbolcu ile yollar ayrıldı
Trabzonspor yaptığı paylaşımla 5 futbolcu ile yolların ayrıldığını duyurdu
Trabzonspor yaptığı paylaşımla 5 futbolcu ile yolların ayrıldığını duyurdu;
Bordo Mavili kulüp sosyal medyadan yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı;
2020-2021 sezon sonu itibariyle sözleşmeleri sona eren profesyonel futbolcularımız Kamil Ahmet Çörekçi, Majid Hosseini, Lewis Baker, Marlon Xavier ve Benik Afobe’ye kulübümüze vermiş oldukları hizmetlerden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki kariyerlerinde başarılar dileriz.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



