google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
28 Mayıs 2021 - 15:31 - Güncellenme: 28 Mayıs 2021 - 15:37 G: 28 Mayıs 2021 - 15:37

Trabzonspor yaprak döktü 5 futbolcu ile yollar ayrıldı

Trabzonspor yaptığı paylaşımla 5 futbolcu ile yolların ayrıldığını duyurdu

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor yaprak döktü 5 futbolcu ile yollar ayrıldı

Trabzonspor yaptığı paylaşımla 5 futbolcu ile yolların ayrıldığını duyurdu; 

Bordo Mavili kulüp sosyal medyadan yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı;

2020-2021 sezon sonu itibariyle sözleşmeleri sona eren profesyonel futbolcularımız Kamil Ahmet Çörekçi, Majid Hosseini, Lewis Baker, Marlon Xavier ve Benik Afobe’ye kulübümüze vermiş oldukları hizmetlerden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki kariyerlerinde başarılar dileriz.
 

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!