google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
14 Eylül 2025 - 18:38

Trabzonspor U19, Fenerbahçe deplasmanından galibiyetle döndü

Trabzonspor U19 Takımı, U19 PAF Ligi 5. haftasında deplasmanda karşılaştığı Fenerbahçe U19’u 2-1 mağlup etti. Bordo-mavililerin gollerini Oğuzhan Ertem kaydetti.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor U19, Fenerbahçe deplasmanından galibiyetle döndü

Trabzonspor U19, Fenerbahçe deplasmanından galibiyetle döndü

Trabzonspor U19 Takımı, U19 PAF Ligi’nin 5. haftasında deplasmanda karşılaştığı Fenerbahçe U19’u 2-1 mağlup ederek önemli bir galibiyete imza attı.

14 Eylül Pazar günü Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesisleri’nde oynanan mücadelede bordo-mavili gençler, sahaya istekli ve disiplinli bir oyunla çıktı. İlk yarısı golsüz tamamlanan karşılaşmanın ikinci yarısında Trabzonspor’un genç yeteneği Oğuzhan Ertem sahneye çıktı.

  1. dakikada takımını öne geçiren Oğuzhan, 78. dakikada bir kez daha fileleri havalandırarak farkı ikiye çıkardı. Ev sahibi Fenerbahçe ise maçın son bölümünde bulduğu golle skoru 2-1’e getirse de Trabzonspor üstünlüğünü korumayı başardı.

Bu sonuçla Trabzonspor U19, ligdeki çıkışını sürdürürken, deplasmandan aldığı 3 puanla moral depoladı.

#trabzonspor u19 #fenerbahçe #futbol

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!