Trabzonspor U-21 Takımıyla Oynadığı Maçı 2-0 Kazandı
Trabzonspor U-21 Takımıyla Oynadığı Maçı 2-0 Kazandı
Trabzonspor Fenerbahçe maçı hazırlıkları kapsamında bugün saat 12.00’de Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri Hayrettin Şiranlı sahasında U21 takımımızla antrenman maçında karşı karşıya geldi.
Antrenman maçını Hüseyin Türkmen ve Abdülkadir Parmak’ın golleriyle A Takım 2-0 kazandı. Karşılaşmanın ardından A Takım futbolcuları ve teknik ekib birlikte U-21 takımı futbolcuları ve teknik ekibi tesislerde birlikte yemek yedi.
Yarını dinlenerek geçirecek olan Trabzonspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına pazartesi günü yapacağı antrenmanla sürdürecek.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Efsane Aktör Kadir İnanır Yaşamını Yitirdi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







